چيزي را حتي! ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 6:40
فرصت بسيار كم است .
همين كه چشمهامان را ببنديم
و روي تخت دراز بكشيم ، دير يا زود خوابمان مي برد و يك روز كمتر عاشق بوده ايم .
اما قرار هم نيست دلمان را خرج بيهوده كنيم !
آدمها گاهي از نگراني گلدان آب نخورده ي خانه ،سفر را ديرتر مي روند.
دلبستگي آدم را بزرگ مي كند،
حتماً قرار نيست آدم به آدم عاشقی کند ... تا تو هستی زندگی باید کرد .......
ما را در سایت ... تا تو هستی زندگی باید کرد .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 6:40